Jos Helsinkiin haluat mennä nyt niin kannattaa piipahtaa Design Forum Finlandissa katsomassa Grafian Vuoden huiput 2008 näyttelyä. Katse kannattaa kiinnittää töiden tarkastelun ohessa valintakriteereihin, joissa tämän tästä vilahtaa asiakaslähtöisyys eri muodoissaan. Siis huomioimmeko riittävästi asiakasnäkökulmaa?
Tai mihin kaikkeen kuosit istuvat. Atrian uusissa mainoksissa kuosit ovat päässeet avainasemaan.
Postitalon kupeessa voi piipahtaa sitten vaikkapa Salakaupassa=)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Tästä taisi olla viimeisimmässä Taito-lehdessä... Että pitäis ottaa enemmän huomioon asiakkaiden tarpeet, että enää ei voi tehdä tuotteita (pelkästään) tarjoajan näkökulmasta. Asiakkaiden kuunteleminen on kuulema vähäistä tällä alalla... En tiedä sitten mikä on totuus. Tai mikä olisi viisain tapa tehdä kartoitusta, jos on oma pieni "työllistä itsesi" -yritys? -Anna
Lähetä kommentti